20 Aralık 2011 Salı

"Truff Kurabiye"

 


Bu kurabiye son zamanlarda evde en favorilerimizden biri. Kesinlikle çok lezzetli ve tatlı bir görüntüsü var. Tarifi birkaç yerde görmüş ve not etmişim. Gördüğüm yerlerde adı hep farklı olmasına karşın bana göre bu kurabiyeler "Truff Kurabiye" olarak adlandırılmalı. 

Aslında truff kurabiyenin gördüğüm orijinal tarifi tamamen böyle olmasa da bence bu tarif de onun bir versiyonu olmalı. Çünkü piştiğinde bana onu anımsattı. Eğer yapacaksanız (ki bunu kesinlikle tavsiye ederim) tarifte belirtilen hususlara dikkat etmenizi öneririm. Bu arada ben ne zaman yapsam hep tarifte ki ölçülerin iki katını yapıyorum. Böylece büyük tepsiye denk geliyor. 

5 yorum:

  1. Kurabiyenin kesinlikle önce görüntüsü cezbediyor insanı :)

    YanıtlaSil
  2. Evet canım bende yapmıştım Çatlak kurabiye olarak yayınlamıştım. Gerçekten çok güzel bir kurabiye.
    Ellerine sağlık canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bende çok seviyorum, kahve yanında harika oluyor...

    hepinize afiyetler olsun..
    tatlı paşayı öperiz :=)

    YanıtlaSil
  4. en sevdiğim kurabiye!! ve yapımı da çok kolay!!ellerine sağlık!bunu yapmak için 1 hafta beklemeyeceğim,yarından tezi yok yapıyorum :)
    sevgiler,

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Cumartesi 1 tepsi ve pazar günü 1 tepsi yaptım.Süper bir tarif bu,teşekkürler.

    YanıtlaSil