15 Şubat 2013 Cuma






Uhuuuuu... Ne kadar uzun zaman olmuş değil mi? En son yazı geçen sene Mart ayında. Tam bir sene olacak neredeyse. Olsun kaldığımız yerden devam ederiz bizde. Tabii ben buralara uğramayalı blog işleri de pek bir değişmiş. Instagram'a taşınanlar olmuş, bloglar boşalmış falan. Ama ben özledim buraları. Her gün buralara bir şey yazmayı, fotoğraf çekmeyi, burası için pişirmeyi taşırmayı özledim.

Yalnız şunu anladım ki; aynı anda üç beş işi yapabilen hatunlardan olabilmek pek bir meşakkatli bir işmiş doğrusu. Başka işler olduğunda uzak kaldık bloğumla birbirimizden. Bu arada bir sürü şey de oldu bitti. Ben zaman zaman sağlığımı kaybetmekten korktum. Çocuklara çok tatlı doğum günleri hazırladım. Biraz biraz gezdim tozdum. Ama en güzeli de musti artık okullu oldu. Yani en anaokulundan da olsa bizde öğrenciyiz artık. Hem öyle anaokulu diye küçümsemeyin acaip ödevleri oluyor, bununla ilgili bir yazı yakında bu sayfada olacak. 

Yavaş yavaş büyüyen bir hayatla birlikte zaman  da geçiyor bir yandan. Yapmak istediğim çok şey ve tamamlamam gereken de birçok şey var. Şimdi tüm bunların arasına bloğumu da yerleştiriyorum ve "bundan sonra buralardayım efenim" diyorum. 

8 yorum:

  1. O zaman hoşgeldiniz. Zaman zaman olur böyle her şeyi boşlarız hem zaten çok yoğun geçmiş günler.

    YanıtlaSil
  2. merhabalar...iyki geldiniz ve bende bu güzel blogla tanıştım..sevgiler..
    www.gulhanmiray.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz,güzel paylaşımlarda bulunmak dileklerimle:)

      Sil
  4. Hoş geldin derken tanıştığımıza da memnun oldum:)
    Oğluşa da ilk öğretimin de başarılar diliyorum canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Madem okadar aradan sonra tekrar geldiniz ozaman Hosgeldiniz diyorum ve tanistigimiza memnun oldum:) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin canım,seni zevkle takip edeceğim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba hoşgeldin ozaman.Bende geldim.Seni de beklerim:)

    http://esraninelleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil