23 Eylül 2010 Perşembe

:) :) :)



Daha öceden burada yine yazdığım gibi; internetten pek bir sık alışveriş yaparım ben. Hem yaşadığım yerin mağaza seçenekleri konusunda bir arpa boyu yol almamış olması, hem de internet alışverişinin de kendine has güzellikleri olması beni içine sık sık çeker. Bazen kendime aldığım bir şeyi hediye paketi bile yaptırırım. Tuhaf mı bilmem. Ama beni mutlu ediyor ya; ben ona bakarım:)


Çok şükür bugüne kadar canımı sıkacak büyük bir hayal kırıklığı da yaşamadım. Şimdi yine beni internetten alışveriş yaptığım için pişman etmeyen battaniyemde hevesliğim. Güzel bir kapı aksesuarım da var yanında, ama Musti'den fırsat yok çekmeye. Kendisine ait eşyaların  fotoğrafını çekmeye bayılıyor.

1 yorum:

  1. güle güle kullan şekerimm... paketleme konusunda bende bazen yaparım ama bu sıralar doğaya katkı düşüncelerim yüzünden poşete bile koydurmuyorum aldıklarımı elimdeki bez çantaya :) ama uzun zaman bana kimse bişi almassa hevesim için gene paket yaptırırmıyım bilemem :)

    YanıtlaSil