12 Eylül 2010 Pazar

HAYIIIIIIIIIIRRRR......



Bugün unutulmasın sırf diye yazıyorum bu yazıyı. Bizler unutmayalım, çocuklarımız unutmasın. Öyle bir iki avuç insanın değil, bütün bir milletin hayatını değiştirecek bir gündü bugün. O kadar "e..t" diyen çıkmış ki; anayasa değişecekmiş bu durumda.

Ben artık endişelenmeyi bıraktım, sadece düşünüyorum ki; nerelere gitmeli. Öyle yaşadığım şehri falan değil, ülkemi hatta mümkünse yer aldığım kıtayı değiştirmek hayalim. Yanıma da o kadar az şey ve az insan almak istiyorum ki...
 
Anlatılmaz...
Bütün bu karamsarlıkların ortasında bize süper maç izlettiren takımı da severim ben. Hele de dün akşam ki Sırbistan maçı, hayatımda izlediğim en güzel maçlardan biriydi. İkinciliğe üzüntümüz falan yok asla. Amerikan azmanlarının karşısında oluşları bile unutturdu bize günü. 
 
Süperdiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder