29 Kasım 2011 Salı

"Kırmızı Pancarlı Yumurta Salatası"



 
Ben bu kırmızı pancarı çok seviyorum. Birçok salataya, ya da yemeklerin yanına iyi bir alternatif oluyor. Hem yadsınamaz faydası da süper. Bu sefer de yumurta salatasına karıştırdım. Gayet de hoş oldu. Kırmızı pancarı bu sefer marketten hazır turşu halinde aldım. Ancak siz çiğ olarak satın alırsanız haşlamanız gerekiyor. 

Tarife ölçü vermeyeceğim. İstediğiniz ölçüde yumurtayı haşlayıp, doğruyorsunuz. İçine küçük doğranmış (haşlanmış ya da turşu halinde ki) kırmızı pancarı ekliyoruz. Bol limon sıkıp, maydonoz ekleyerek servise hazırlamış oluyoruz. Ben yumurta salatasına hep koyduğumuz halde soğanı tercih etmedim. Sizin kendi damak zevkinize kalmış.

Eh her zaman dediğimiz gibi yapana kolay, yiyenlere afiyet ola..



2 yorum:

  1. Pancarlı salatan harika olmuş Baharcım ellerine sağlık.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. kırmızı pancarı ben de çook seviyorum. her şeye yakışıyor :)

    YanıtlaSil