14 Haziran 2010 Pazartesi

:)) ve :((




Yoktum yine bir zamandır buralarda. Uyuşuk uyuşuk gezmekteyim, sönük sönük bakmaktayım. Evde ki tek enerji gücü Musti. Bize inat deli gibi koşuşturmakta. Dans,gezme tozma,uyuma,yeme içme,kırma dökme her şey Musti'de mevcut. O kadar sarhoş gibiyiz ki; Ronin'de ben de bulduğumuz her yerde uyuklamaktayız.

Halbu ki yeni eve taşınınca kalkacaktı ortadan bunlar. Düzen intizam gelecekti ev ahalisine. Her sabah erken uyanışlar, kendime ayıracağım vakitler, böyle nasıl diyeyim sakin sakin dingin dingin akşam üzeri saatleri. Musti uyuduğunda alacaktım elime dergileri, yanımda kahve oh sakinlik... Evde tık yok. Halan yerleşemedik desem. Halan dünya iş var desem. Evde sadece üç kişi yaşıyoruz ama iki sülale insanın aynı evde yaşadığı evlerdekinden daha çok gailemiz:) var desem. Ama geçecek bu haller biliyorum. Bak bu hafta Ronin'de yokken hazır eve düzeni getirmeli hemen. Uğraşmalı...
 

 
 

4 yorum:

  1. sahibi uyuşuk uyuşuk gezmekte, sönük sönük bakmakta olsa da bu blog gürül gürül akmalı... çünkü çok şeker.

    YanıtlaSil
  2. olsun canım be sağlığın yerinde olsunda inanki bende uyuşuk uyuşuk gezmeyi yan gelip yatmayı özledim evimii özledim:)yoğunluktan sen dinlen bizim yerimizede öptüm sevgiler

    YanıtlaSil
  3. güzel yorum için teşekkürler cnm
    bir an önce istediğin düzeni kurman dileğiyle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Bahar, sağlık yerinde olunca, herşey oluyor birbir, en kısa zamanda evine yerleşebilmen dileğiyle...
    sevgiler...

    YanıtlaSil