10 Ağustos 2010 Salı

yedi yaşındaki çocuğa kafa atıp onu yere düşüren iki yaşındaki çocuğun annesi gurur mu duymalı, yoksa utanç mı?



Baktım Musti çip çip bakıyor. Kafa atmış iki çocuğa da. "hakettiler ama" diyor dedesi. Siz gidin iki kardeş oyuncağınızı eve saklayın, gelin Musti'ninkini elinden zorla alın. Bak bak çocuk kötülüğü de böyle oluyor demek ki.

İyi güzel de ben nasıl tepki vermeliyim çocuğa. İçimden iyi yapmış diyorum. Ben de birisi telefonunu eve saklayıp,gelip benim telefonumu elimden zorla alsa deli olurum. Bilemem o anda neler yapabilirim. Ama çocuğumun içinde yetişmesi muhtemel şiddet duygusunu da bertaraf etmeli bir an önce.

Gidip gelirken bir iki duygu arasında ben, Ronin de gurur duymuş oğluyla. Peh peh... Acaba o çocuğun annesi ne demiştir çocuklarına? Kızmışmıdır? Kızdıysa yaptıkları hinlik için mi kızmıştır? Yoksa iki yaşındaki çocuktan kafa yiyip yere düştükleri içi nmi? Belki heberi bile yoktur.

Üzüldüm Musti'yi kavga kelimesinin içinde düşünürken...

En son şöyle dedik kendisine; biri sana vurursa sen de ona vur, dayak yeme illaki. Ama kimse sana vurmazken elini yarım açı bile kaldırma... Hiçbir zaman ilk vuran sen olma!

Anladıysa...

1 yorum: